julen är över :(


julen är över :( nästan, bara nyår som fattas , & jag vet inte alls vad jag ska göra? :o jag vill inte sitta hemma iallafall. men det fixar sig nog ;) idag ska jag inte göra någonting, förutom baka pepparkakor & äta pepparkaksdeg ;) I'm all alone home just nu, så ni kan ju bara gissa vad jag gör? ;) haha , lyssnar på musik såklart (y' & jag vet ju självklart att ni vill veta vad jag fick i julklapp va? :) so here you go :

frida-tidning, kanske prenumeration på det, jag vet inte :p & en mössa :)



två par vantar :*




pengar till ny mobil (a), fast den är slut för tillfället så jag får köpa den efter nyår :) presentkort på sf-bio & monki och pengar.



en sjal och en chokladkalender :p



en skål & en snigel som räcker ut tungan när man trycker på han! :D haha darin ;)




jag fick även två höga koppar, tre handdukar och något mer men det kommer jag inte ihåg :p jo just det, ett mobilsmycke :D<3

och detta köpte jag igår :))

linne från monki / 90 kr



jacka från stadium / 799 kr



tights från tessie-s (?) / 299 kr    fram



bak







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0