icecold :*


idaaaag vaknade jag halv 11 :) sen duschade jag & tog bussen till sätila, där jag åkte med moa in till skene ;) haha, sen åkte vi till skenes "motorbana" :p & tittade när jonas körde cross ;) det va kul :D & så träffade vi även snellman :) & sen gick vi ända därifrån till hemmakväll :p så hade vi tänkt vänta där tills bussen skulle komma en timma senare, för att åka in till göteborg :p men det blev ändrade planer & vi fick åka med jonas hem :)) & det va tur för vi hade aldrig orkat vänta en timma :D haha, sen släppte dom av oss i sätila hos mamma, & så gick vi & knackade på & tittade om det va någon hemma :p men inte då ;) dom va i kinna, så vi fick gå upp till pizzerian & vänta där en timma istället :p jag & moa köpte varsin kebabtallrik & sen åkte vi med bussen in till göteborg :) jag köpte två julklappar till caroline (L) & moa köpte med julklappar :) sen åkte vi hem med 5 i 6 bussen & nu sitter jag här :> jag ska snart äta & sen ska jag hem till caroline ♥ & imorgon ska jag hem till mamma och julpynta :))))))))<3

haha världens sötaste unge! (L)


Kommentarer
Postat av: ferm :D

åååh ja vill med ha pizza:P fast ja var upptagen att slira runt me moppen på vägen med is istället :D

2009-12-20 @ 21:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0