idol!

hej :D

idag gick jag upp typ 9 (: så gick jag & duscha och gjorde iordning mig & sen åkte jag till emelie&alice & så kom jenny & hämtade oss :d hennes pappa körde oss till göteborg, sen hoppa vi av vid nordstan :D jag köpte två julklappar :) & så va ju endel från idol där! rabih<3, niklas<3, eddie<3, tove<3, & mariette va där! :'):') & rabih är såååååå söt & sjunger såååå bra! ♥ vi stog uppe på övervåningen typ, & så ropade vi på rabih när han va bakom scenen, där de idolerna som inte sjöng just då var, & så tittade han på oss & vinkade! (L)(L)(L) ÅH! <3 & niklas såg oss med & han skickade slängpussar till oss ♥♥ & eddie vinkade med (L) :') sen åkte vi hem typ vid 4 :)<3 Bästa dagen! (L)


Rabih är så söt, & sjunger så jävla bra! ♥





ingen mer än jag som tyckte han borde stannat kvar i idol längre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0