jag hatar macidonken!


idag ska jag bara slappa & ta det lungt ;) har ju redan slått in alla julklappar (a'
igår va jag & alice i göteborg & jag köpte mina två sista julklappar :) bussen va typ 10 minuter sen & det va iiskallt ute :( aja, sen när vi kom fram tittade vi lite i affärerna, & jag köpte mina julklappar & fyra julklappar till mig själv haha (L) sen skulle vi äta på macidonken & så skulle jag ha bara ett QP-kött eftersom jag inte kan äta brödet & en mellan pommesfrittes ;) & så sa han som stog i kassan; ja det blir 58 kronor tack. ASSÅ SERIÖST 58 JÄVLA KRONOR! så jag sa till han att innan när jag köpt detta så har det kostat runt 30 kr & han ba: men antingen så får du köpa en hel hamburgare eller bara köttet & då sa jag men det kan ju inte kosta såhär mycket & han ba: jo men då får du köpa bara köttet då. men jävla dumhuvud jag skulle ju bara ha köttet! så antagligen kostade min köttbit 40 kronor, eftersom en mellan pommesfrittes kostar typ 16 eller 19 kronor & jag köpte ingen dricka så ja. JAG TÄNKER ALDRIG ALDRIG ALDRIG köpa av han någon mer gång & jag ska fan ringa macidonken & K L A G A :o & nästa gång om någon säger att det blir så mycket kommer jag säga; nej men då vill inte jag ha nåt, ni suger. HAHA! ♥

Kommentarer
Postat av: STefan

HAHA!!!

2009-12-24 @ 00:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0