julavslutningen igår (L)


äntligen jullov ! <3 igår va det julavslutning i skolan, & vi "uppträdde" eller vad man säger :p haha det gick ju bra ;) sen åkte jag & anna in till göteborg vid 12 :) jag köpte tre julklappar & sen vid 6 åkte vi hem igen (L) sen satt jag vid datan resten av kvällen igår & pratade bl. a med jonas & emil haha! :D
idag vaknade jag först klockan 9 av att mobilen ringde. jag svarade och det va nån kille som pratade :p haha, han sa att han tyckte jag va söt, att han bodde i borås, att han hade sett mig på stranden i sätila i somras? haha jag kände igen rösten & jag gissade att det va någon av stefans kompisar ;) haha :D sen somnade jag & vaknade sen vid ett :p sen ringde han tre gånger till XD & tredje gången svarade jag & då sa han att han satt i sin bil med sin kompis christoffer :p jag trodde det va stefan XD haha, jaja men sen frågade han mig en massssssssa grejer :p & sen sa jag att jag visste att det va stefans kompis, & challes bror & då erkände han, att han hade frågat stefan om mitt nummer och tyckte att jag va jättesöt & det va därför! haha, dröm sött snubben ;) sånt går jag inte på (a) , & sen ringde jag stefan & frågade, & då skratta han bara , ;) haha :D men det va riktigt, riktigt taskigt att han väckte mig så tidigt :(      & idag har jag inte gjort ett dugg :) bara suttit vid datan, & städat mitt rum & slått in julklappar <3


tack för julklapparna :) <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0