laaan nere i skolan :D

haha, ja efter skolan i fredags åkte jag hem till anna :') vi satt vid datan & gjorde iordning hennes blogg :D sen typ vid 6 gick vi till skolan där några i klassen + några andra hade lan :) jag&anna följde med alla killarna upp till pizzerian när dom skulle äta ;) och sen tillbaka till skolan. vi spelade pingis, jonas cross-spel, cs & titta pyttelite på film :D & massa annat ;) sen kom porshe, pernilla och moa :D & sen jocke och hans skånska kompis ;) det va verkligen askul! :D sen tänkte jag sovit över där, men mamma ville inte så jag åkte hem vid 1, då va jag dötrött XD sen på lördagen åkte jag dit med olleponken & titta hur dom hade det, & då åkte dom flesta hem ;D haha, :p


haha jag märkte nu att om man söker på sätilaskolan på google, så är jag med! :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0