luciafirande (L)

idag va det ju luciauppträdande i skolan :D alla va så söta ♥ & så fick vi även reda på att oscar hade krockat, med sin moppe, med en bil igår.. jag trodde det var ett träd :o eftersom att jag såg han igår när han låg där, under ett träd då. ja, stackars han :/ Sen fick vi lussebulle & päronsmakis (a gottigottgott :)) sen hade vi spanska, men jag&alice hade bild (a) haha :D mycket roligare :p & nu i helgen måste jag måla som fan, eftersom jag är inte är klar med 4 bilduppgifter ( de där 3 cd-skivsmålningarna på svart papper, initialteckningen (f.a <3), pastelldjuret och den sista kommer jag inte ihåg XD ) så va jag tvungen att ta med dom hem & göra dom :( jag kommer ALDRIG hinna bli klar med alla dom?! ikväll är det idol och ner till skolan & hälsa på dom som lanar :D haha, imorgon skene & nordic & söndag zZzzzZzzZzzzZ.


bild på mary kate olsen, för hennes hår är så fint (L) kanske inte utväxten då men.. haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0