nordic (L)


ah i lördags då åkte vi till frölunda där nordic skulle va (a)
kom dit typ kvart över 7 ;) sen kom vi på att vi behövde köpa tuggummi så jag & alice gick till preem ;) det gick ju att gena över motorvägen , men det hade vi aldrig vågat XD däremot va det två andra som gjorde det, jag trodde dom skulle bli påkörda :p haha, nej sen kom vi tillbaks till emelie,jenny&moa med tuggummin ;) mums, sen stog vi där timma efter timma, & jag frös som fan om fötterna! sen när klockan va 9 började dom släppa in massa folk, men det gick fan inte snabbt, & vi stog faktiskt ganska långt fram men kom ändå in typ kvart över 10 :p haha då hade allas fötter dött ♥ men sen va vi äääntligen inne (L) fick stå en kvart för att lämna in grejerna i "garderoben" med :p det kom fram en tjej till mig som frågade vad jag gjorde, haha såhär lät det :p

hon: hej :D vad gör du?
jag: hej :p jag väntar på mina vänner som typ fastnat i kön eller nåt XD själv då?
hon: give me five! samma här! :D
jag: haha okej :D
hon: asså jag har tappat bort mina vänner , så ser du en tjej med ljusblå jättepuffig jacka, så säg till meg :p
jag: ja visst ;)
hon: åå tack det skulle vara jättesnällt (L)
- sen kom emelie, moa & alice -
hon: (pratar med emelie) asså du ser typ ut som en tärna :) .
emelie: hehe, tack ;)
hon: asså jag är inte såhär konstig, jag är bara lite be.. be-ruusad , så ni vet :p
vi: haha ahaokejokej :p

sen kom en killkompis till henne & hon blev överlycklig XD haha ♥♥ vi va där till kvart över 1 & då åkte vi hem, trötta som bara den :p sen sov vi alla hos emelie&alice, & tittade på "bara bea" ;) den va bra ;) sen somna väl alla typ ganska snart, förutom jag! nellie fick typ damp nere i hallen & hon slutade verkligen inte skälla! så jäääävla jobbigt XD fyfan :p så jag tror jag somna runt halv 5-5 :p sen på söndan va jag aaaastrött ;)

bäst! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0